fredag 1. juni 2012

Dagen i dag




I dag, når jeg våknet, innså jeg plutselig at dette kan være den beste dagen i mitt liv, hvis jeg lar den bli det!

I dag
skal jeg feire det  utrolige livet jeg har hatt så langt:
Prestasjonene
, de mange velsignelsene, og ja, selv strabaser og store motgangene
fordi de har
bidratt til å gjøre meg sterkere.

Jeg
vil gå gjennom denne dagen med hodet høyt hevet og et lykkelig hjerte.
Jeg
vil beundre alt som er tilsynelatende enkle gaver:


M
orgen duggen,
Sola,
Skyene
,
Trærne,
Blomstene,
Fuglene
.
Lyset, mørket
Duftene
Smakene
Følelsene
Synet


I dag
vil jeg dele min begeistring for livet med andre mennesker.
Jeg skal prøve å sette et smil på et annet menneskes ansikt. Ved å dele mitt
eget smil.

Jeg vil prøve å utføre
en uventet handling av godhet for noen jeg vet jeg ikke engang kjenner.

I dag vil jeg gi et oppriktig kompliment til noen som jeg føler fortjener det og aldri får det.

Jeg skal fortelle et barn hvor spesiell han er, og jeg skal fortelle noen jeg elsker akkurat hvor dypt jeg elsker dem og hvor mye de betyr for meg.


I dag er dagen
jeg slutter å bekymre meg over hva jeg ikke har og begynne å være takknemlig for alle de fantastiske tingene jeg allerede har.
Jeg skal huske på at å bekymre seg er bare bortkastet tid, fordi ved positive tanker, vil positivitet gro. Dette tror jeg på

I kveld
, før jeg går til sengs, vil jeg gå ut og løfte blikket mot himmelen. Jeg skal stå i ærefrykt og se på de vakre stjernene og månen, og jeg vil takke fra bunden av mitt hjerte for disse flotte skattene.


Jeg
vil takke for den beste dagen i mitt liv.
Og jeg vil
legge meg trygt og godt med min elskede ved min side og sovne som et barn,
Spent og med forventning fordi
Jeg vet at også
 i morgen kommer til å bli den beste dagen i mitt liv, hvis jeg lar den bli det!

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag