søndag 10. juni 2012

Jeg takker deg, min elskede,



Jeg takker deg, min elskede,
For solskinnet som du fyller i min himmel
Takk for at du ikke gav meg opp, ...

Jeg elsker deg for ditt valg av å være hos meg, i både tykt og tynt
Jeg takker deg for tusen ting som holder meg nær og tett til deg
Jeg takker for den kjærligheten, lyset som du får til å skinne i mine øyne

Takk for at du plukket meg opp når alle sammen lot meg ligge
For omtanke du legger i alt du gjør
For tårene du tørket og tørker fra øynene mine når jeg har gråt ...

For all den lykken vi har kjent og kjenner.
For tider vi har vært gjennom, kommet igjennom, og er gjennom
Takk for at du alltid er der for meg ...

Jeg vet Gud ønsker en engel i himmelen hans akkurat som du
Jeg er takknemlig han har gitt meg deg i stedet
Takk for at du viser meg at gode ting kan skje selv for en person som meg...

Jeg er stolt for du låner meg, din kjærlighet, min kjæreste Takk
For at du er min fremtid helt fra dagen du valgte å fikse livet mitt.
Ord kan ikke beskrive hva du betyr for meg,.

Takk for at all den kjærlighet du fyller i meg, ...
Fremfor alt ønsket jeg å takke for at du er du
Takk min elskede for måtene du viser meg, at du bryr deg

For at du viser meg, kjærligheten
Min elskede..
Jeg elsker deg


Takk

4 kommentarer:

  1. Tusen takk Olaug. Setter stor pris på det

    SvarSlett
  2. tove stølen10.6.12

    nyyydelig... blir helt rørt jeg.. kjærligheten er vakker<3

    SvarSlett
  3. Tusen takk Tove, Klem

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag