torsdag 7. juni 2012

For better... or worse, but not for granted



 

Hvis jeg kunne lagre tid i ett glass med lokk
Det første som jeg ville gjøre
Er å lagre hver dag som herfra til evighet
Bare for å tilbringe dem med dere, mine kjære
Hvis jeg kunne få dagene til å vare evig
Hvis ord kunne få ønskene mine til å gå i oppfyllelse

Kjærlighet, er et lite ord for en slik komplisert følelse.
Det finnes ingen enkel forklaring på det,
Fordi kjærligheten består av mange ting. 
Det kan ikke måles, fordi det er en følelse.
 
Hvis jeg kunne lagre kjærligheten i et glass med lokk, 
Ville jeg lagrer hver dag som en skatt, og deretter
Igjen ville jeg tilbringe dem med dere, mine kjære
Hvis jeg hadde en glass med lokk bare for ønskene
Og drømmer som aldri tidligere hadde blitt sanne
Hadde glasset vært tomt bortsett fra
Minner om hvordan de ble besvart av dere

For alle pengene i hele verden kan vi ikke kjøpe kjærlighet;
Det må fortjenes. Vi vet det alle sammen.
Det skjer ikke ved å ønske seg det;
Det må skje naturlig og være ekte. 


















Hvis jeg kunne lagre følelser i et glass med lokk, 
Ville jeg vise hva den betyr. 
Kjærlighet er ikke en umiddelbar følelse,
Men noe som vokser sakte mellom
To personer, modnes over tid.
Når kjærlighet har oppnådd sin modenhet,
Finnes det ikke sterkere bånd mellom to mennesker.

Kjærlighet er å dele det gode og det dårlige,
Håp og drømmer, fantasier og lek.
De morsomme, alvorlige og seriøse tider.
Det gjør ting sammen, samtidig kan de være hver for seg
For at hver av dem kan vokse som en individ.

 
Hvis jeg kunne samle alt det jeg vet om kjærlighet i et glass med lokk, 
Ville jeg skrive ned hvordan vet jeg disse tingene om kjærlighet.
Fordi dette er den type kjærlighet dere, 
Mine nærmeste har gitt meg og er den slags kjærlighet
Jeg føler for dere min kjære mann og familie..
 
Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag