onsdag 13. juni 2012

"Gud, snakk til meg"


Jeg hvisket, "Gud, snakk til meg"
En flamme brenner sakte mine vinger,
Jeg sliter med å forbli høyt i luften,
Jo mer jeg blafrer med vingene jo verre blir det
Jeg ropte «Gud, vis meg et mirakel!"
Men jeg fortsetter med å fly ..
 

" Gud, snakk til meg" ropte jeg mens jeg dalte nedover, 
Jeg nekter å falle ned og dø.
Hes etter å rope for hjelp
Som tordenens støy over himmelen.
Mitt lille forgodtbefinnende forsvant lett,

Ja , jeg skal fortsette med å fly ..

Jeg så meg rundt og tryglet "Gud, la meg se deg"
Akk flammene er sloknet helt ,
En stjerne skinte klart.
Mens jeg nå begynte å stige,
Seieren er min, ja uten tvil,

Gode ​​ting kommer til deg når du forsøker ..

Derfor er grunnen, til jeg fortsetter å fly
Og et liv ble født i meg på ny.
Så ropte jeg ut i desperasjon, "Rør ved meg Gud,
Og la meg vite at du her! "
Gud bøyde seg ned og rørte ved mitt kinn..der

En sommerfugl lettet og blafret med sine vinger ..


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag