tirsdag 5. juni 2012

Jeg har en liten oppskrift som er lett å lage




Jeg har en liten oppskrift som ikke er så vanskelig å lage
Men du må alltid starte så snart du har våknet.
Ta en stor bolle og fyll den med et smil og varm solskinn

Et smil er en gratis gave, du kan alltid gi. 
Bare kjenn etter den er fri til å dele
Med noen når og hvor som helst.
Så ta deg tid. Alle elsker et vakkert smil. Del din oppskrift.

Bland så en halv kopp med solskinn og gode gjerninger som kan vare en stund.
Legg til en klype arbeid og lek, en klype omtanke og omsorg
Men ikke bak den i ovnen, bare spredt det rundt overalt. 


Jeg gir deg
En ild for å lyse inni hjertet ditt,
Til å føle de varme glørnes glød.
Et stykke av solens varme stråler,
For å sole deg i din flammende show.

En varme jeg gir deg, så dagen din blir god.
Ta og rekk ut handa, jeg fyller den full.
Lukk øynene og se, hva hjertet vil vise. Tenk positivt og varmt.
Og føl solen varme deg med.


Jeg gir deg
Et stykke av en regnbue til å fargelegge din verden,
Når alt virker helt trist og grått.
Noen roser sprer en duft av søt parfyme,
Til å kysse sansene dine med buketten din.

Føl fargene strømme gjennom kroppen din så god.
Den fyller deg fra tåspiss til hårrot.
Ditt liv fargelegger du fullstendig selv. Hold handa ut og ta fargen din selv
Pust dypt inn og kjenn dens duft spre seg.



Jeg gir deg
Et dryss av noen blinkende stjerner,
For å ønske over, og drømme ved om natten .
Morgenens dugg for å kysse dagen din,
Jeg gir deg en tryllestav
For å sole deg i glede din.

Jeg gir deg
En sommerdags vind til å kjærtegne ditt ansiktet,
Vise noen at en person virkelig bryr seg.
Den søte sangen til nattergalen,
Skal minne deg på at jeg er alltid der.



Jeg gir deg
Mitt varige vennskap, alltid ekte.
En gave av kjærlighet til å holde tett,
Når du føler deg langt nede,
Eller bare fordi du trenger en venn.

Jeg gir deg
Denne vennen ...
Det vil alltid være der
For deg!
Og denne vennen er meg


Ha en vakker og smilende dag alle sammen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag