fredag 22. juni 2012

Ring meg




Ikke vær redd for å ringe meg.
Hvis en dag du føler for å gråte og trenger en venn. . .
Jeg vil ikke forandre måten du er på,
Og kommer antagelig aldri til å prøve på det
Kun du vet hva en venn kan være for deg,
Ring meg.
Jeg kan ikke gi løsninger på alle livets problemer, all tvil eller frykt.
Men jeg kan lytte, og sammen kan vi lete etter svarene du trenger.
Jeg kan ikke forandre fortiden, eller all din sorg og smerte,
Ei heller fremtiden som enda er det vakre ukjente.
Men jeg kan være der nå når du trenger meg til å bry meg om deg
Ring.


Ikke vær redd for å ringe meg.
Jeg kan dessverre ikke love at jeg vil klare å få deg til å le,
Men jeg kan holde om deg og kan gråte sammen med deg og kanskje få deg til å se.
Få følelsene på overflaten.
Luft sjela godt, og la den leke
Ring meg...
Jeg kan ikke gå alle skrittene for deg,.
Men jeg kan tilby min hånd som du kan gripe så du ikke faller ned.
Jeg kan dessverre ikke hindre deg fra å ikke vil godta mitt vennskap,
Men jeg kan tilby deg det og være ekte, og være der hvis du gir fra deg et rop
Ring

Fyll opp ditt badekar, og tenn noen lys
Det er ingenting i livet du ikke klarer å håndtere
Ikke vær redd for å søk etter hjelp.
Hvis en dag du leter etter en venn. . .
Ring meg
Jeg kan ikke laste opp "bilen" din ei heller styre den for deg . .
Men jeg kan med glede sitte ved din side, og kjøre den sammen med deg.
Dine gleder, seire, suksesser og lykke er ikke mine å eie;
Men jeg kan dele latteren, gleden og lykka og alt sammen med deg
Ring

Ikke vær redd for å ringe meg.
Hvis en dag du ikke vil høre etter noen, og vil lukke deg fullstendig inne. . .
Fortell en vits, eller si en bønn, men pust
Ta deg skikkelig god tid, du trenger det min venn
Ring meg.
Jeg lover å være der for deg. Jeg er bare et tastetrykk unna
Jeg lover å være veldig stille. Og bare være til, hvis det er det du vil.
Dine beslutninger i livet er ikke min jobb å gjøre, eller heller å dømme;
Jeg kan bare støtte deg, oppmuntre deg, og hjelpe deg når du spør og vil
Ring

Gud gjorde oss annerledes og unike,
Jeg mener egentlig å si
Hvorfor spør om hvorfor, men la oss godta  og nyte det.
Hvis verden prøver å ta kontroll over deg,
Ikke tillat det. ta tak i roret selv
Likevel har jeg en liten bønn her
Hvis du en dag ringer meg. . .
Og det er ikke noe svar. . .
Kom raskt på besøk
Kanskje det er akkurat nå
Jeg trenger nettopp deg.
Ring

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag