mandag 11. juni 2012

Jeg har en drøm



Jeg har en drøm om å kunne være en sommerfugl,
For en dag
Så jeg kunne oppmuntre deg når du gråter
Jeg har en drøm om at vi kan være venner for evig,
Og blir gamle sammen.
Jeg har en drøm om at jeg kunne løfte deg
Når du er så langt nede,
Og hjelpe deg slik at også du
Blir lykkelig.


Jeg drømmer om å være en fe,
For en dag
Slik at når du ikke føler deg glad.
Vil jeg dusje mitt magiske støv over deg,
Så du vil føle deg glad veldig fort igjen.
Jeg har en drøm om å være en venn
En venn er en person som deler tankene,
Drømmer og hemmelighetene sine med deg


Jeg har en drøm om å lære hva som er rett og galt
For en dag
Dele fremtiden sammen for evig .
En venn som alltid er klar til å le
Sammen med deg når du er glad.
Som alltid har en skulder for deg uansett
For deg til å gråte på
De gangene du er trist.

Jeg har en drøm en å være en venn
For mer enn en dag
Som vil det beste for deg uansett
Som ikke er fornøyd før du er det.
En venn som aldri vil være misunnelig på deg
Av alt det du klarer å oppnå.
Og hvis du er vinneren, eller trekker det lengste strået
Vil du aldri høre meg klage.


Jeg har en drøm om å være en person
For mer enn en dag
Som vil tilbringe hver dag
Sammen med deg, fra begynnelse til slutt.
Du er min venn og jeg er glad i deg,
Jeg har en drøm om at alle mine
Drømmer går i oppfyllelse.
Og uansett hva du sier eller gjør, vet du
At jeg fortsatt bryr meg.



Når du finner noen som dette
Ta vare på dem, for de er sjeldne.
Jeg er glad jeg har funnet en slik venn
I deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag