fredag 13. september 2013

Takk for mine tårer



Mine tårer har et liv fullstendig for seg selv
De renner fritt når mine følelser er i ubalanse, tar aldri kveld
De kommer når jeg er trist og lei, og presser seg frem
Når jeg lykkelig og glad er, de gir meg klem


Når jeg er angerfull for noe jeg ikke skulle ha gjort
Eller er skamfull over noe jeg har kommet for kort
Skuffelse bringer tårer fort til mine øyekanaler
Ved frustrasjon så renner de fritt langs kinnets daler


Blir jeg sint så fosser de ned mitt kinn
Ved skyldfølelse og smerte de holder seg da ei inn
Sorg i hjertet, gir tårer fritt spillerom
Tapte håp og drømmer, kanalene roper liksom kom


Når hjertet føles som det vil bryte sammen
Som balsam for det, vil tårer gi helbred, slukke flammen
For hjertet som føler vondt og tomt uten form for frelse
Tårer strømmer ned og gir hjelp til "lettelse"


Tårer er til for smerter, glede ja, også fryd
Sine veisperringer den åpner, og hjelper deg på gli, uten en lyd
Progressen langs veien kan være god eller vond
Men for helbred, så vil aldri brønnen gå tom

Takk for mine tårer


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag