mandag 30. september 2013

La meg være dine vinger


Livets kronblader, innpakket nøye og vakkert 
Dekker hjertet av rosen i vakre delikate lag
Av en skjør og søt sødme, et nært samarbeid
Hvis jeg kan være dine vinger, la meg dele mitt vennskap med deg




Livets rose, er som livets prøvelser
Hver eneste kronblad i rosen avslører litt om hjertets varme
Hver eneste del av livets stadier, kommer som blad for blad
La meg spre mine vinger, og fly med deg i livets hverdag


Når du i livet får problemer, noe vi alle sammen får
Problemer som du har vanskeligheter med å takle
Sett deg stille ned og lytt til hva hjertets kronblader sier
Hvis det er mulig, vil jeg være dine hjelpevinger


De tider du er trist og ensom,
Du føler deg kanskje urettferdig behandlet
Du er såret og føler ingen elsker deg, er på lag med deg
Jeg vil fortsatt være dine vinger, og hjelpe deg videre


Jeg vet jeg ikke på noen måte er en engel
Jeg er så langt fra perfekt på noen måter, har ei heller ekte vinger
Men jeg vet jeg vil støtte deg og være der for deg
Når du trenger en venn som kan fly med deg og gi deg gleden igjen


Så de dagene når livet går flott på skinner
Og du fylles av glede, latter og kjærlighet av de du elsker
Jeg vil også dele den gleden med deg,
Mitt vennskap er ubetinget, jeg flyr gjerne med deg i den gode vind


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag