onsdag 18. september 2013

Et øyeblikks blindhet



Når alt virker som det bærer galt avsted
Er noe som gjør meg så nedtrykt og tom
Og stunder føler at jeg har mistet alt håp til bedring
Uten å vite akkurat hva jeg skal gjøre

Det virker som jeg har nådd bunnen av bunnen
Med ingen sted å gå, føler bare for å gi opp
Jeg føler meg da som et vidåpent mål, angrepen igjen og igjen
Smerter flommer over fra min kropp, River i meg


Det er da jeg kan overgi meg fullstendig
Føler at når livet er tungt så lukker jeg øynene,
Løfter mine hender og kjenner jeg gir opp
Jeg trenger veiledning, kjærlighet og omsorg

Tungsinnet gjør at jeg kjenner de kalde vindene,
Jeg er da glad jeg kan snu meg mot mine kjære
Kjenne dem dra meg inn i varmen, snu meg fullstendig
Jeg var bare et lite øyeblikk fullstendig blind

Takk for dere er til


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag