tirsdag 24. september 2013

En søt og merkelig drøm



Mine øyner åpnet seg, jeg følte det var morgen
Jeg strakk meg så godt jeg kunne
Og smilte denne nye dagen velkommen

Jeg hadde hatt en meget søt og merkelig drøm
En drøm der jeg så alt mulig omkring,
Som i en hviskende luftvirvelvind


I drømmen var jeg på et vakkert fortryllende sted
Med min familie så helt nær meg
En dør sto vi foran, og vi viste den viste vei

Vi åpnet døra og sto der beundrende
Bak døra var en himmel fylt med planeter, stjerner og lys
Vi så stjerneskudd overalt, og følte varmen


Elegante blomstrende enger, ja, duften fylte oss alle
Vi tok hverandre i hendene og lyttet
Det er sant, alle sammen hørte det samme.

Vi visste det var kjærligheten til hverandre vi så,
Våre hjerter lyver ikke,
Vår kjærlighet til hverandre er evig, noe vi alle sammen vet


Jeg sto opp, gikk ut til min elskede og satte meg ved kjøkkenbordet
Min elskede hadde kaffen klar for meg
Jeg ønsket han en vakker dag, kysset han, før han på jobb dro i vei

Jeg lever min drøm


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag