onsdag 29. august 2012

Tør du se i mine øyner?



Se i mine øyner
Ser du disse tårene som ligger der dypt inn i dypet?
De vonde tårer. Eller ser du forbi?
Ser du om jeg er lykkelig eller trist i dag?
Ser du tårer fra "venner" som forsvant?



Se i mine øyner
Ser du min smerte, det jeg ønsker å skjule
Ser du smerten av ensomheten
Tårer som er salte og bitre
Ser du hver tåredråpe som kommer fra mitt hjerte?



Se i mine øyner
Ser du mine drømmer, en drøm om smertefrihet
Tårer som representerer hvor mange ganger jeg blir såret
Ser du disse tårene?
Ser du tårer fra dårlige relasjoner



Se i mine øyner
Se disse tårer som ligger dypere enn i øynene mine. 
Jeg vil forsatt se fremover, men kan jeg?
Jeg skjuler mine øyne, mens tårene renner.
Ser du de tårene som jeg svelger inni meg?



Se i mine øyner
Hvorfor tror du, jeg har disse tårene?
Sier du tiden strekker ikke til?
Ser du, eller ser du rett og slett bort,
Når min siste tåre dråpe faller.


Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag