mandag 13. august 2012

La oss rense harddisken i dag..




Venner er som bacon biter i salatbollen vi kaller livet.
La meg være en slik venn.


Hvis du er alene, vil jeg være skyggen din.
Hvis du vil ha en klem, vil jeg være puta di.
Hvis du ønsker å gråte, vil jeg være din skulder.
Hvis du trenger å være lykkelig, vil jeg være ditt smil.
Hvis du trenger hjelp, vil jeg være din spade
Men når du trenger en venn, vil jeg bare være meg.


En god venn er som en firkløver,
Vanskelig å finne og heldig er vi å eie en
For å tilgi hverandre og ikke å glemme det som har skjedd,
Er som å begrave stridsøksen med håndtaket stikkende opp av jorda.


La oss i stedet slette det vonde helt og begynne på nytt som ingenting har skjedd.
Ikke viske ut, ikke sette en strek over, for da ligger det der fremdeles og ulmer.
En bør rett og slett trykke på delete knappen, og rense opp harddisken.
Først da kan en begynne på nytt.


Min harddisk er renset for alt vondt ( les hjernen ) Håper også din er det,


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag