fredag 24. august 2012

Tikk Takk




Jeg ønsker ikke å virke morbid, men ingen av oss vet akkurat hvor lenge vi blir værende på denne jordkloden.
Det er en realitet.
Det gjør det enda viktigere at vi virkelig har tid for våre kjære. 
Våre nærmeste.
 
Altfor mange ganger har jeg sett fantastiske par bli revet fra hverandre når en av dem dessverre går uventet bort.
Vi må bruke tiden vi har her på jordkloden riktig.

Nedtellingen har startet.


Tikk, takk
 

Du får ut av
livet, hva du egentlig setter inn i det, heter det.
Stemmer dette? Jeg tror det.
En kan sammenligne det som en setter livet sitt i banken eller i fond, og får enorme avkastninger.
Jeg prøver så godt jeg kan, ved å gjøre livet til mine nærmeste, bra.
Men gjør ikke nok. Jeg vet det selv, og skal forbedre meg.
 
Hvis en gir av seg selv, gir tid, kjærlighet, varme, er til stedet og lytter
Vil en garantert motta mer i retur. 
Tror jeg på.

 
Tikk, takk



Jeg tror at nøkkelen til å elske er å forstå, og tilgi.
Å akseptere
hverandre som vi er, ikke som vi prøver å forme hverandre.
Å elske
, er å dele ens gode samt de dårlige dagene,
Sammen.
Å elske fullstendig,
er å gi uten tanke på noe i retur
Å elske
er gjensidig respekt,
Å innse at
en er to separate mennesker,
Med forskjellige tanker, ideer, meninger og følelser.
 
Nøkkelen
til å elske er inni oss alle.
Det tar
tid og tålmodighet til å låse opp alle hengelåsene.

Kun du har nøkkelen.

Tikk, takk


Ha en flott dag alle sammen, og god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag