torsdag 23. august 2012

Suksess er fiasko vrengt med innsiden ut


 

Har du noen gang stoppet for å tenke på alle de menneskene og ting som vi vanligvis tar for gitt? Hvis ikke, hvorfor ikke gjøre det akkurat nå?
Spør deg selv, hva av de tingene rundt meg og hvilken av de menneskene tar jeg for gitt? 

Hvordan ville livet i realiteten vært uten dem?
Sett deg godt tilbake og tenk litt på dette. Føl det dypt inne i hjerte ditt!
Du kan virkelig bli overrasket.
Kan du ser for deg et liv uten?.....

 

Du skjønner, svaret på disse spørsmålene kan avsløre for deg en stor hemmelighet.
Du har mye å være takknemlig for som du ikke er klar over.
Som du ikke har reflektert over i det hele tatt.
Og i dag kan du finne ut av det.
Du må kun sette deg tilbake og tenke litt.
Ta deg ti minutter.

 

Hva ville livet vårt vært uten solen, månen, skyer, regn, stjernene, elektrisitet, husly, naboer, venner, slektninger, dyr, planter, skoler, sykehus og kanskje til og med kirker?
Er dette noe livet kunne vært uten?

 

Hvordan ville livet vært uten?
Joda, jeg vet at det ikke ville finns liv uten vann og sol, men tenk litt på det.

Hvordan ville livet vært uten at våre grunnleggende behov ble tilfredstilt?
Tar vi det vanligvis for gitt?
Forventer vi at vi skal bli det når vi har behov til det?


Suksess er fiasko vrengt med innsiden ut - het det.
Forventer vi suksess til alt det vi driver med?
Neida, det gjør vi ikke, men vi forventer at hvis vi gjør vårt beste, så vil det bli tatt i mot som suksess.


 

De menneskene en møter i livet, vil påvirke livet vårt om en tror det eller ei
Suksesser og kraftige nedturer gjør at en faktisk finner ut hvem en virkelig er, og de ​​dårlige erfaringer kan en lære av. 
 




Faktisk er de sannsynligvis de viktigste.
Hvis noen skader deg eller baksnakker deg, tilgi dem fordi de har i virkelighet hjulpet deg til å lære om tillit og viktigheten av å være forsiktig for hvem du åpner ditt hjerte til.

 

"Fra nå og til evig tid,
Skal du aldri gå uten mine klem.
Mitt hjerte vil alltid være ditt ly,
Mine armer alltid ditt hjem


 

Kan vi være for hverandre et smil
Som den varme
, livgivende sol.
Men når
vi i smerte er en tid,
Må vår
lidelse ikke være både i dur og moll.


 

Kan jeg være din endeløse himmel,
Vil
du puste inn min milde duft.
Måtte du aldri føle deg svimmel

Men vær nær meg, og ikke på flukt


 

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag