mandag 20. august 2012

Timeglasset renner



Husk alltid å glemme alle de tingene
Som gjorde deg trist i livet
Jeg kan ikke lette ditt verkende hjerte,
Ei heller ta bort din smerte.
Ikke glem å huske
Hva som engang gjorde deg glad.
Altfor ofte skjønner vi ikke
verdien av det vi har før timeglasset er tomt.

Timeglasset renner
 
Husk alltid å glemme alle de uekte vennene
De som viste sitt sanne jeg.
Altfor ofte venter vi for lenge med å si
"Jeg beklager, jeg tok feil, jeg er lei meg."
En venn skal lytte når du trenger å snakke,
Og tørke tårene dine før de er i øyekroken
Altfor mange ganger lar vi
Uviktige ting overta våre hjerter og sinn

Timeglasset renner


Husk alltid å glemme alle problemene
De som har glidd bort i sanden
Vær sikker på at du lar dine venner få vite
Hvor mye de betyr for deg
En venn er der, og vil stå ved deg,
På hver bakketopp du klatrer
Glem aldri å huske hva livet bringer
Velsignelser som hver dag kommer.

 Timeglasset renner


La noen ta hånden din og gå med deg i dag.
Dele dine bekymringer når de kommer,
Hjelpe deg til å møte din frykt.
Hold dine kjære tett til ditt bryst, i hjertet
Leve én dag av gangen.
Du er ikke alene, for jeg er fortsatt her,
Når sorgen er tung og vanskelig,
Skal jeg hjelpe så godt jeg kan, å lære deg å smile igjen!

Timeglasset renner


Vi lar dumme ting rive våre liv fra hverandre.
Vi holder våre kjærest i våre hjerter
Se, åpne opp øynene for hva som gjorde oss blinde.
Vær sikker på at du setter pris på
Alt du har kjær
Vær takknemlig for også de små tingene
Det er på tide å si ordene
Før din tid på jord er omme.
Og da er det dessverre for sent

Timeglasset renner


Så ta min hånd, la oss leve livet
Som står klar og ren for hver og en av oss
Tiden vår er til for å brukes

Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag