torsdag 29. mars 2012

En drøm?



En drøm?

En kjærlig engel kom til meg en natt og fylte mine drømmer,
Hun viste meg at livet ikke alltid er hva det ser ut,
Hun førte meg til et sted hvor søte drømmer bor,
Og ga meg en gave som jeg nå gir til deg som leser disse ord:
Hun hvisket: "Ta min hånd, vil jeg lede deg gjennom
til et sted hvor alle de søte drømmer kan bli virkelighet!
Lukk øynene og åpne opp ditt hjerte,
For da kan denne flyreisen av drømmer så søtt starte.


Hun brakte meg gjennom mørket til lyset,
Hvor farger innhyllet meg med glede,
Et lappeteppe av skjønnhet uten sømmer,
Hver farge var en regnbue full av drømmer.
Hun ledet meg gjennom en hall av vakker musikk,
Med dørene fullstendig vidt  åpne.
Og fra hvert rom kom en vakker melodi med toner så sarte,
Og jeg ønsket av hele mitt hjerte at jeg det varte.


Vi drev med duften av vinden, håret blafret,
Duften av blomstene og trærne fylte mine sanser.
Vi smakte på alt i livet som var mulig,
Og følte livet bygd i harmoni.
Min vakre engel snudde seg mot meg og sa:
«Du kan nå beholde samtlige av dine drømmer du har hos deg nå.
Drømmen vakker, og drømmen om kjærlighet og lys,
Drømmene vil lede deg trygt gjennom natten.



Jeg er vokteren til dine drømmer, så jeg vet det er sant,
Jeg passer på hver og en av dere menneskers drømmer.
Måtte deres kjærlige sødme besøke deg hver natt
Og fylle din sjel med kjærlighet,
lys og varme!
En engel til komfort, en engel til å veilede,
En engel skal fylle det mørke hullet dypt inni deg.
En engel å gråte hos, en engel som bryr seg,
Engler, engler, overalt!

Englene som vet nøyaktig når tidene er tøffe
Hvem vil lytte til alle dine hjertesorg og sånt,
I strålende sol og nattens mørke,
Englene vil omgi deg med trøstende lys.
 
En engel her, en engel der,
Jeg er omgitt av engler overalt.
Når du er midt i en forferdelig storm
Vil de komme med sine lys for å holde deg varm.
 

En engel kom og tok bort mine rynker,
Et smil ble levert meg i stedet, med beskjed om livet
Med beskjed om hva jeg selv vil velge, rynke eller smil.
Noen engler kom for å lyse opp dagen min,
Og hjelpe meg til å bære mine byrder.
Så takk, kjære engler, mer enn dere vet,
For det dere gir meg, og for drømmer så søtt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag