tirsdag 18. oktober 2011

Livet kan være over på et blunk. Lev i dag

Sittende på trappen, ser over vannet,
 Lurer på hvorfor, livet til tider kan virke så
vanskelig og stor.
 Men i det sekundet det tok meg å bare tenke den tanken
 Kunne faktisk livet mitt ha blitt endret.
Raskere enn å blunke.Raskere enn noen tror.

 Er dette noe vi bør bevare? Ta inn i våre hjerter?
 Ikke vite når en av våre kjære kan plutselig dø.
Når jeg pluselig kan bli borte?
 Å leve hver dag, som det var vår aller siste,
 for våre dager kan være

svært lange eller meget korte.

 Så jeg vil verne om mine og ta ingenting for gitt,
 Ikke si ting som helst bør vært holdt inne.
 Hvis dette er siste dagen jeg har på denne jorden,
Vil jeg kunne si; Jeg aksepterer livet mitt
for hva det har vært verdt.
 I morgen er ikke lovet til hverken unge eller gamle,

 I dag kan være den siste dagen jeg er i stand
til å holde deg fast.
 Jeg venter ikke til i morgen, Jeg skal gjøre det alt i dag,
 Hvis morgendagen aldri kommer,
vil jeg aldri ha angret en dag
For jeg har levd med DEG

og for deg og barna våre hele tiden.
Og Mitt liv var ( er) verdifullt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag