tirsdag 29. april 2014

På tur med skyggen


Jeg tok med meg min skygge på tur en dag
Og gikk i stillhet uten behov for å si et ord
Den gikk ved min side, hele veien
Og prøvde ikke engang å føre meg på villspor

 
Når du føler deg alene, Ta en liten tur


Jeg følte for å ta en pause,
Og skyggen stoppet med meg
Da jeg følte for å hoppe litt,
Hoppet den sammen med meg
 
Når du ikke har kontroll, få ting til å skje

Skyggen lot meg aldri et øyeblikk være alene
Ikke engang da jeg satte meg ned og var trett
Jeg følte meg vel i mitt eget selskap
For jeg visste var jeg var det ei, selv om jeg tok en retrett
 
Når du føler håpet for bedring er ute, ta frem din skygge

Jeg tar ofte en tur med min skygge
Vi har masse å snakke om vi to
Eller bare det å være stille sammen
Min hand fyller skyggen, og finner en ro
 
Når du trenger noen å snakke med, ta en tur med din skygge

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag