onsdag 9. april 2014

Et liv vi velger



Vi elsker å reise verden rundt, vi to
Noen velger noe lenger, som å ta et steg på månen
Jeg elsker å skrive en sang, eller synge en god melodi
Å leve et godt liv, og ikke fortelle løgner eller fanteri


Vi giftet oss av kjærlighet, og har et godt liv vi to
Og ønsket barna våre hjertelig velkommen
Å sitte sammen og lese eller tegne, eller dikte en sang, sammen
En godnatt historie, alltid kjærkomment velkommen


Å skrive en bok, og ikke spør "hvorfor"
Å ikke ha noe ugjort som en angrer på senere
Å ha ei hjelpende hånd, til alle som trenger oss
Våre dører er åpne, et øre og hand har vi alltid


Livet er så kort, så jeg vil leve tiden vi har fullstendig
Så dagen i dag, vil jeg leve fullt ut i glede
Mitt hjerte jeg deler, til alle som vil ha
I dag jeg besøk av et barnebarn skal ha til stede


Ønsker dere en fortryllende dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag