fredag 4. april 2014

Jeg er her.



Når jeg setter meg og tenker over vår verden i dag
Ser jeg et sted som er fylt med kjærlighet
Fred og ro, og velbehag
Jeg vandrer langs sjøen, og føler indre ro
Kjenner sanden mellom tærne, og nyter
Jeg trekker inn duften av eksotiske dufter
Duften bedre enn fra en rose fyller mine sanser


Jeg lukker øynene og lytter til en vakker melodi
Søte toner som jeg aldri før har hørt
Jeg føler med ett et viss vemod, men dog lykke meg inni
Jeg hører en mild stemme rope
Kom nærmere, slik du kan høre meg
Jeg vil fortelle deg litt her om livet. Lykken


Jeg vet det høres rart ut, men stemmen for meg er virkelig
Den sier du skal se gleden i livet
Se det gode hos de som du treffer på din vei
Lytt og lær deg å vokse, vær stille og lytt
Tenk på dine medmennesker, og vær der for dem
Dagen i dag er dagen du kan forandre alt for kanskje en av dem


Jeg tror av og til denne stemmen er min fantasi
Men så vet jeg faktisk bedre, det er hva hjertet mitt vil gi
Jeg velger å se etter dagens lyspunkt, også i dag
Velger å overse de som ikke vil meg vel, og vil at jeg ikke har det bra
Dagen i dag er dagen jeg vil vise min kjærlighet
Til de som står meg nær, og også til de som trenger meg
Husk, jeg er her.


Ønsker dere alle sammen en vakker dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag