mandag 28. april 2014

Dagen i dag er viktigere enn dagen i morgen

Når kvelden kommer, og alt er rolig
Dagen har trukket seg stille tilbake
Så kan tankene komme til noen og enhver
På hva morgendagen vil bringe
Hva som vil komme vår vei
 
De fleste av oss ønsker å vite om fremtiden
Det ligger antagelig i menneskets natur
Å sitte slik og fundere
Over hva morgendagen bringer
Som ikke en av oss virkelig vet eller kan forutse

Så i dag vil jeg fundere over dagen i dag
La bekymringene for i morgen være
For plutselig er dagen jeg lever rett nå, borte
Uten at jeg har satt pris på det i det hele tatt
I morgen kommer snart nok likevel


Håper dere får en strålende dag alle sammen

4 kommentarer:

  1. Anonym28.4.14

    Vi har iallfall ikke været å bekymre oss over om dagen. Klem fra Marit Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marit Lise. Ønsker deg en flott dag

      Slett
  2. Anonym28.4.14

    Gårsdagen er borte, morgendagen kjenner ingen av oss, det er viktig å ta vare på dagen i dag.. Nyt resten av dagen i dag min vakre nabo. Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig min vakre nabo, Nyt dagen i dag, og kos deg masse, Er mye gode jordbær og blåbær i Vanse, hehe.

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag