tirsdag 14. januar 2014

Det finns en rose for oss alle





Det finns faktisk roser som blomstrer evig
Ja, det finns garantert en slik for oss alle sammen
Så full av glitrende skjønnhet og varme
Og som blir vakrere for hver en ny dag


Det er en kjærlighet som blomstrer for evig
På samme måte som solskinnet og rettferdighet
Hvis du er heldig og finner det
Vil det aldri forlate deg, og for evig bli hos deg.


Vi har alle sammen et hjerte som er så fullt av latter
Et hjerte som synger som all verdens fugler
Stemmen kvitrer og deler kjærlighetsanger
Som vårens første glade pip pip


Det er så ekte det jeg har i mitt hjerte
Jeg elsker å bruke det hver eneste dag
Det har flyttet inn i det for å bli for evig
Det kalles kjærlighet for min mann, barn og barnebarn


Takk mine kjære.

Elsker dere

Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag