mandag 27. januar 2014

Jeg deler min innerste rose med deg



En burde tenke på livet som en rose
Kronbladene er livet
Pakket om rosen så nøye, skjørt og vakkert
Som om den holder vårt hjerte beskyttet


Hvis vi stopper opp et lite øyeblikk og tenker oss om
Lenge nok for å virkelig se
Hva som er meningen med livet
Livet vårt som er som en rose i delikate lag


Livets prøvelser, som rosens blader
Der de sakte bretter seg ut og avslører
Vårt hjerte i sin fineste stas
Fylt med kjærlighet


Gjentatte syklus av livet vårt blir avdekket
Innpakningen var en søt duftende kronblad
La oss blomstre fra der vi er plantet
Uansett så er rosens sesong i blomst


Så i dag deler jeg min rose
Jeg sender den med kjærlighet
En rose for dagens hjerte solskinn og glade latter
En rose for vennskapet vi har


Jeg deler min innerste rose med deg
For å minne deg om at hver eneste dag
Er også et vennskap meget kjært, skjørt og dyrebart
Som vi burde mate med næring, og velbehag

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag