tirsdag 28. januar 2014

Refleksjoner i dagen



Jeg vil ta en liten titt i dag, dypt inne i meg selv
Når sola skinner dyp skarlagen på himmelen
Mot alle dagene våre, som dessverre er på hell
Mørket dekker jorda, og en føler skytsengelen
Det er på tide for meg å trekke pusten et øyeblikk
Og tenke over livet, og hva jeg har å takke for
La tankene reflektere tilbake med et vakkert mimikk
Og takke for det livet, til dagen mitt siste åretak går
Jeg har hatt så mye skjønnhet i mitt liv
Ja, faktisk så mye jeg ville ha
I likheten med jordens blomsterprakt, og tjernets vakre siv
Som vakre fugler og alle mine sommerfugls dag
Mine regndråper har vannet rikelig for meg
Spurver synger sin sang med glede
Himmelens stjerner som skinner, jeg blir aldri lei
Gir varme for meg, som ivrig er tilstede
Så vær med meg og ta et lite pust, ja, kanskje to
Og takke for det livet vi alle har i dag
For det er en velsignelse, det vet vi alle sammen jo
Å leve livet vårt, i slik velbehag.

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag