torsdag 16. januar 2014

Mamma var en klok kvinne



Mamma lærte meg så mye om livet,
Den altfor korte tiden hun levde
Og i dag går tankene igjen til henne
Etter så mange år, savner jeg henne fortsatt enormt


Min mamma lærte meg bl.a.
Kjærlighet er en personlig ting.
Den dagen hun sa det, syntes jeg hun var rar
Men i ettertid har jeg forstått hva hun mente


Kjærlighetens personlighet er
Å holde det tett og nært hjertet sitt
Så vil det lykke ditt hjertet bringe
Som du vil utrykke deg i sangene du synger.


Vær lojal. Lojalitet er en dyrebar gave.
Grunnfestet i kjærligheten du føler
For de som fyller ditt liv
Viser du at du vil alltid være der, fordi du bryr deg.


Vær stolt. Stolthet er grunnleggende for å lykkes
Ha stolthet i en godt utført jobb
Ved å finne hjelp av oppfinnsomhet og utholdenhet
Skal du løfte hodet med ære og stolthet


Mamma sa alltid, at en mild og ydmyk ånd
Er mye flottere enn skjønnheten som et ansikt viser utad
For den har en spesiell utstråling
Som de som er verd deg vil omfavne


Kjærligheten er ikke streng, men mild og snill
Som blir delt med dine nærmeste
Det bekrefter et godt utført arbeid du har utført
Som dine barn og etterkommere vil elske

Mamma var en klok kvinne


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag