mandag 30. desember 2013

Velkommen 2014



Nok et år er over og bak oss, oppbrukt
Et år som er fylt med minner fra fortiden.
Et nytt år er begynnelsen, for oss å gå mot
Det vil bygge og gi oss nye minner.


Jeg vet at hver eneste ny dag vil være en ny begynnelse,
For å bedre eller rette på det som var
En sjanse til å forandre de ting som gav mest skuffelse,
Til ting som gjør oss lykkelige og glade.


Den gir oss muligheten til å endre våre vaner som var sårende
For oss selv, men også for våre familier og venner
Vi har nå muligheter til å endre ting til det bedre.
Ta oss tid til å se alt forandre seg, og være tilstede.



Vi bør ikke ha et nyttårsforsett
Som vi ikke har tenkt eller klarer å holde
Fordi det vil gi oss vondt og smerte, ja, til og med sorg
Og deg selv og dine nærmeste vil med deg gråte



Jeg tror at morgendagen vil bringe meg lykke og glede
Jeg er ikke ute etter berømmelse eller status
Det jeg vil etterlate meg her når bryteren min slukkes
Er en god og ærlig ettermæle som gir andre et smil i hjertet


Ha en vakker dag alle sammen,
og et riktig
GODT NYTTÅR

2 kommentarer:

  1. Anonym30.12.13

    En vakker dag og et godt nytt år til deg også... - fordi vi fortjener det!

    Klem til en vakker nabo :)





    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Min kjære vakre nabo. Er enig Fordi vi fortjener det. Stor klem

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag