mandag 7. januar 2013

Snøskygger



Ettersom jeg blir eldre, blir jeg dessverre ikke klokere,
Men jeg har blitt mye mer villige til å dele den visdommen jeg har. 
Jeg har lært at
En sterk kvinne jobber hver dag for å holde kroppen sin i form,
Mens en kvinne av styrke kneler i stedet for å holde sin sjel i form.


Jeg vet jeg nærmer meg det mange vil kalle vinterens del av livet,
Selv om det er i ferd med å skje, syntes jeg faktisk det er lettere 
Å håndtere all stress og jag. 
Jeg har lært at
En sterk kvinne er ikke redd for noe som kommer i hennes vei
Mens en kvinne med styrke viser mot midt i angsten.



Når jeg ser bakover i tid, kan jeg se alle skyggene
Jeg kastet fra meg.
Som en tanke, et ønske, en gjerning, eller et minne i livet som Snudde livet mitt til noe vakkert.
Jeg har lært at
En sterk kvinne vil ikke la noen eller noe få det beste av henne
Mens en kvinne av styrke gir det beste av seg selv til alle, og deler.


Vi kan alle se tilbake på snøen som falt i fjor, 
Og se sporene som førte til hvor vi er i dag
Alle kan måle på millimeteren hva en har gjort så langt.
Jeg har lært at
En sterk kvinne gjør feil og unngår det samme i fremtiden
En kvinne av styrke innser livets feil, kan også være velsignelser og Kapitaliserer på dem


Hvis vi hever blikket fra motbøren vi har hatt, og i stedet fester blikket Oppover og ser solskinnet
Vi kan alle se det vi selv vil se. Bare vi søker etter det riktige
Jeg har lært at
En sterk kvinne har tro på at hun er sterk nok for oppgaven
Mens en kvinne av styrke har tro på at det hun er sterk nok og vil Ikke falle, men bli sterkere.


Jeg finner meg selv så ofte i å jage snøskygger,
Og tenker at en sterk kvinne ville prøvd å endre på sine skygger, og Tro hun er sterk nok for reisen!
Mens en kvinne av styrke bærer nåde, med troen på å bli sterkere og sier
"Dette livet mitt, og er det beste jeg kunne ha gjort med det. 
Jeg har Levd rikt med kjærlighet og varme, og er fullstendig fornøyd"


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag