onsdag 23. januar 2013

Jeg tror




Jeg tror virkelig på engler,
Og beviset mitt kom faktisk til meg i dag,
Jeg lukket øynene og lyttet nøye,
Dette er hva hun hadde å si til meg, på en helt vanlig onsdag.

Jeg vet at du savner mammaen din
Hun bad meg fortelle deg hun har det bra
Hun vokter gladelig over deg og familien din,
På en mammas spesiell lag. Hun vil du skal være glad


Hun er her med deg i hverdagen din,
Og vokter over deg og dine gjennom hele natten lang,
Hennes kjærlighet hun har utvidet til alle dine,
Hun sprer sine vinger og verner dem i sitt favn

Hun vil virkelig at du skal vite,
At hun fortsatt er med deg hvert eneste sekund i ditt liv,
Selv om hun er borte fra jorden, ja, og er ikke i "live",
Vil hennes kjærlighet til deg aldri gå tom, men er til for å bli


Hun vet hvor ofte hun kommer i tankene dine,
Mens du sliter med smerter i ditt liv,
Hun ber deg om tilgivelse, hun visste virkelig ikke,
Hun ber deg om å ikke se deg tilbake, men gå bare fremover i ditt liv.

Du har resten av livet ditt foran deg,
Så mye fantastiske som du skal og vil oppleve,
Smil, og tørk av deg ditt fortvilet ansikt,
Min elskling datter, gråt ikke for meg mer, jeg i hjertet ditt lever vil.

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag