fredag 25. januar 2013

Morgen kaffen i nysnø





Det er et kaldt drag i luften i dag
Men det er utrolig vakkert overalt
Jeg går ut i hagen, morgen kaffen med for mitt behag
En blendende skjønnhet treffer meg virkelig hardt


Snøen som falt her sist gang det snødde
Kledde alt i et lag med puddersnø som hermelin hvit
Opprettet et vakkert vinterland friskt med en himmel som rødme
Og ropte på deg og meg kom lek, skynd deg hit.


Jeg stopper i ærefrykt av skjønnhet hver dag.
Og vandrer ut i hagen for å se
En utrolig utsikt, jeg fanger skjønnheten, fra hverdagens jag
Som jeg vandrer min morgentur i den fallende snø



Jeg smiler og trekker pusten så dypt, ja helt inn
Kjenner den friske luften fylle meg helt ned
Dagen i dag er så ren og så god, til og med roser på mitt kinn
Jeg nyter min kaffe, smiler og ønsker dagen velkommen med fred


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag