onsdag 3. oktober 2012

La tennene få puste fritt




Pust

Den dagen du kan si du eier din egen pust, kan ingen i verden stjele din fred. 
Author unknown.

Lukk øynene og smil. 
La tennene dine virkelig få puste fritt i dag
Det kommer en tid i livet vårt, når en bør velge bort all dramaet som fyller en.
En tid en bør velge mennesker som får en til å smile og le som en omgåes med.




Du kommer uansett til å puste hele dagen i dag, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av pustingen?

Ikke tenk en bekymret tanke, men bare pust.

Trekk pusten dypt ned i magen. 
Kjenn at hele kroppen fylles av den deilige følelsen, og hold den litt før du slipper den sakte ut igjen.

Føl det liksom. 
Tørk rett og slett støvet ut av kroppen. Ser du hvor flott den skinner der inne?
Hvis ikke, Trekk pusten enda en gang.



I dag skal jeg gjøre hva som gjør meg fullstendig lykkelig. Vær sammen med dem som får meg til å smile.
Le så mye jeg kan. 
Like mye som jeg puster, skal jeg elske så lenge jeg lever.
Alt det dårlige som har vært, blir lagt i glemmeboka,  og i stedet skal jeg fokuser på alt det gode ved livet.
Være glad i de menneskene som behandler meg riktig, og rett og slett be for dem som ikke gjør.

Den store grunnen for at så mange mennesker liker en hund, og at en hund har så mange venner, er at den logrer med halen i stedet for å smekke med tunga.



Livet er for kort til å være noe annet enn lykkelig.
Hvis vi faller, skal vi reise oss opp og stå stødig.
Som fjell.
Livet kommer ettersom vi tar våre steg ut i det.

Ha en flott dag i dag. 


Og husk Pust. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag