torsdag 4. oktober 2012

37 år og fremdeles lykkelig med min elskede




I dag er vår 37. nde bryllupsdag. 
Alle gårsdager vi har hatt, og alle morgendager som kommer mot oss, er jeg stolt over at jeg får lov å tilbringe sammen med deg.
Hvor flott og ærefylt jeg blir av å ha deg i livet mitt!  
Takk for du valgte meg som din livsledsaker.
 
Et godt ekteskap er som en gryte, bare de ansvarlige som har fylt noe i, vet hva som foregår i den.
Og vi to er gode til å fylle gryta med det vi to vil ha i den. 
Uansett hva andre måtte mene eller si.
Vi begynner med spikersuppa, og tilslutt blir den en rik og fyldig suppe som vi nyter fullstendig.

Alle mine følelser virvler om hjertet mitt. 
Og du har den fullstendige kontrollen.




En bryllupsdag er en spesiell dag for ethvert par, som kommer en gang i året og har en enorm emosjonell verdi. 
Det er en dag da to sjeler ble ett og sammen danner de et felles bånd av tillit, engasjement og kjærlighet. 
Dermed er det en anledning for alle par å feire og verne deres langvarige bånd av kjærlighet, og alle de dyrebare øyeblikkene som de har brukt med hverandre

Selv om det er ulike måter å feire bryllupsdagen, som ved å organisere en fest, tilby romantiske jubileums gaver, middager med levende lys og så videre, er det virkelig kun opp til hvert enkelt par å vite hva som er riktig for dem.
En av de mest enkle, søte og eldste måten å formidle følelser på, er å presentere din kjære et jubileum kort. 
Vi har vår måte å feire på, og vi har aldri glemt dagen en eneste gang.



Et jubileum er en tid for å feire gleden som er i dag, minnene fra i går, og håpene til i morgen.
Ukjent


Kjærlighet er ikke så enkelt som levende lys og roser.
Kjærlighet er hva en gjør for hverandre, hver eneste dag.

Ingenting i denne verden kan noensinne være så flott som den kjærlighet du har gitt meg. min elskede.
Din kjærlighet gjør mine dager så lyse og vakre. Ved å vite at du har valgt å være min kjære mann, Blir hjertet mitt fylt av kjærlighet og varme.

Gratulerer med bryllupsdagen vår,
Min elskede Tore Jørg!
Og mange flere skal det bli. 
Takk for du valgte meg.

 I LOVE YOU NOW AND FOREVER

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til dere to nydelige mennesker!:-) Nydelige ord og bilder på deres dag var dette. Ha en super feiring!:-) Klem

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk min kjære venn. Stor klem fra meg til deg

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag