tirsdag 16. oktober 2012

Jeg vil holde fast på nøkkelen






Har du noen gang vært redd? 

Vi har alle frykt og stor redsel for noe fra tid til annen. 

Det er sant uansett hvor store vi er, eller hvor modige vi kan være. I dag er dagen i morgen jeg var så bekymret for i går. Jeg har nå lukket døra for i går, den dagen er forbi. 



I dag er en fin dag, og jeg kan ikke forstå jeg var så bekymret for denne dagen, i går. Alle dens feil og mangler er nå borte, og jeg trenger ikke bekymre meg over det lenger. Ei heller for i morgen. Morgendagen kommer uansett, så jeg skal og vil leve i dag som om det ikke finns et i morgen.



Jeg har låst alt det dystre inni et skap, og legger alt et sted så jeg aldri kan finne det igjen. Dagen i går er borte rett og slett. I dag er det i morgen jeg planla for i går. Den er fri for ondskap, misunnelse, mistillit eller baksnakkelse. Det er rett og slett låst i skapet og er borte.



Alle mine planer for i dag er rett og slett helt åpne, de jeg la i går, er borte. Så i dag vil jeg leve og glemme all planleggingen jeg hadde for i morgen. Rosene er enda i full blomst, så i dag skal jeg lukte på rosene. Jeg skal føle duften fylle neseborene mine, og fylle dem helt.



Jeg skal fortelle min elskede at jeg elsker han, for jeg kan virkelig ikke få sagt det nok. Han setter stor pris på det hver eneste gang jeg sier det. Jeg vil konsentrere meg over dagen i dag, og slutte å planlegge for dagen i morgen eller i overmorgen. Jeg vil gjøre det beste jeg kan for vårt liv.



Jeg vil innrede dagen med smil og masse latter. Fylle dagen med glede, varme og masse håp og kjærlighet. Dagen i dag er faktisk ikke noe å være redd for. Jeg vil legge frykten over dagen bort, Bli kvitt frykten for det ukjente som lå foran meg.


Jeg vil i stedet rett og slett omfavne mulighetene som ligger foran meg. Jeg vil omfavne det ukjente som en erfaring full av spennende muligheter. Mine mål har jeg nådd, og siden jeg har funnet gleden ved livet, vil jeg holde fast på denne nøkkelen, 



For denne er viktig.

Ha en flott dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag