onsdag 17. oktober 2012

Å være en som deg





Jeg takker Gud hver eneste dag, 
for å sende sine mirakler på min vei.
Hver natt ber jeg en stille bønn, 
og takker for skattene han har delt med seg
Jeg lukker øynene, og føler jeg har kontakt,
Jeg takker ham igjen for din uendelige kjærlighet,
Min elskede mann. Jeg kan ikke få takket han nok.
Jeg takker han også for våre vidunderlige barn.
Vi ble velsignet med barn fylt av kjærlighet, ærlighet og varme
Jeg kan ikke få takket han nok.


Jeg takker også for hva han gav til dem begge to.
Han gav dem kjærlighet og glede med livsledsager så god
Han velsignet dem med barn, som er våre barnebarn så vakre.
Jeg elsker dem alle så uendelig mye. Ja, jeg takker.
Jeg er velsignet, det tror jeg på.
Da jeg var liten, bad jeg om hjelp, og følte det tok lang tid.
Den hjelpa jeg fikk, og alt det den medførte var verd å vente på.
For et vakkert liv.




Jeg husker da vi møttes for første gang, min elskede og jeg
Jeg med en hemmelig stengt inne, dypt inne i meg.
Aldri var blitt fortalt, til noen langs min vei
Nå har jeg delt denne hemmeligheten, og slipper alt sinne, den er ute av meg
Du har mange spesielle kvaliteter, min elskede.
Og de er så lett for meg å finne. Takk for du valgte meg.



Du er en ektemann med masse omsorg, vennlighet,
forståelse, tålmodighet, åpenhet, ærlighet og kjærlighet.
Det tar en spesiell type kjærlighet, å elske en som meg
Det tar mange spesielle kvaliteter, Å være en ektemann som deg,
Det er en av grunnene til at du
Er elsket så mye av din familie og ja, også meg
I dag og hele året gjennom, vil vi være her for deg.



I LOVE YOU

Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Anonym17.10.12

    Veldig fint sagt. Så fint at dere har funnet hverandre!
    Yv

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag