mandag 2. juli 2012

Jeg velger å leve som levende og livet skal være positiv.




Jeg velger å leve som levende og livet skal være positiv.

Positivitet.
Et slikt fantastisk ord for en start på en vakker ny dag.
I dag skal jeg åpne hjertet fullstendig.
Starte dagen min med å ha positive tanker.
Dagen i dag skal fortsette slik, fordi jeg har bestemt det helt selv.
Som solens varme. Den skal fylle meg i dag.
Uansett hva som kommer min vei.

Du velger selv

Tenk hvor deilig det egentlig er. 
Jeg / du har et valg
Vi kan bestemme hvordan vi skal tolke eller forstå alt om oss
Kan selv velge om vi vil se etter positivitet eller det motsatte
Energien kan få strømme gjennom oss, eller dø hen
Jeg velger positiviteten.
Den gir meg glede og lykke.
Og dagen i dag er begynnelsen.

Du velger selv

Prøv bare å si ordet, se hvordan du føler deg i dag.
Gå og still deg foran speilet. Se deg selv i øynene og si ordet.
Positiv.
Det koster ikke noe, men du verden så mye en får igjen for dette Herlige ordet.
Hva det gjør med en.
Et veldig viktig ord. Hvis du vil føle godt i stedet for å bli tynget ned.
Energi givende tanker strømmer mot deg,
Ved  å føle positiviteten sige inn i hjertet og hodet.

Du velger selv

Solen går ned på de ensommes dag, heter det.
Fargene deler seg, på den perfekte måten
Du rusler hjemover fra hvor du har vært, glad eller trist
Øynene tar det hele inn
Du sa du var min venn, men det var visst en lyd med vinden ...
Noen ganger
, hører jeg disse ordene igjen.
Du var nok ikke en venn likevel
Jeg legger det bort, og velger positive tanker i stedet

Du velger selv

Fra denne dagen av kommer jeg til å velge å se det positive
Den magiske solnedgangen, som gløder i mitt hjerte
Den er der for å hjelpe oss alle gjennom dagen når livet blir tøft
Når månen skinner full, og den viser meg hvor jeg skal ...
Jeg hører
vinden strømme gjennom trærne, Vet hvor jeg er nå.
Blikket opp mot Venus, jeg er på rett vei.

Du velger selv

Solen vi ser, får meg virkelig til å tenke
Jeg ser hverdagen min. Hvor vakkert og godt det er
For å slutte å se etter alt det negative, er sola der for meg
Jeg velger å slette negativet ordet rett her.
De lyse fargene som jeg skal la skinne fra hjerte
Fargene på en solnedgang, en spesiell del for oss alle
En dag i livet ditt skulle jeg ønske du også kunne se
Det jeg virkelig ser.

Du velger selv

Tenk deg om for et lite øyeblikk
Ansikter tett, og hendene fast, ingen ord trengs da
Våre
hjerter, samlet om det som er bra
Som et vindkast som hvisker stille i vinden.
Hvilken følelse er det du vil ha?
Hvordan vil du dagen din skal være?
Hvis du drar mot negativiteten,
Vil følelsen gjøre oss engstelige, triste, sinte, og kort sagt, elendig.

Du velger selv

Hvis vi kan endre en negativ situasjon, 
La oss endre det alle sammen,
Er det ikke det som heter å lære av erfaringen?
Tenk på ting som gjør deg glad: familie, venner, kjæledyr ...
Hva er det som bringer et smil til ditt vakre ansiktet.
Kanskje en morsom vits eller en morsom opplevelse.
Fortell deg selv at du har rett til å "føle godt"
Og ingen får lov å dra deg ned.

Du velger selv

Ikke behold sinte eller negative følelser du har mot andre,
Husk de ikke vet bedre.
Hvis du tenker på dem med vennlighet, medfølelse, forståelse og Kjærlighet,
Vil du definitivt føle deg bedre.
La alle andre vonde tanker fare!
Hvis de er uvitende, umodne, dumme eller hva - husk, vi har alle "Problemer".
Prøv å ikke ta ting så personlig, prøv å ikke dømme andre.
Gå videre.

Du velger selv

Det vil virkelig hjelpe enhver situasjon.
Det tror jeg på av hele mitt hjerte
Det er nå vi må puste dypt ned i magen (som de sier),
Ta et standpunkt, finne sentrumet i oss selv, og tenke positivt
Mener jeg.
Men hva vet jeg.
Vet bare det virker for meg 

Du velger selv



Velg klokt

Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Nora2.7.12

    Helt sant min vakre nabo..viktig å være positiv og å hente fram smilet.. Ha en positiv og smilende uke! Klem fra meg til deg :-)

    SvarSlett
  2. Takk min vakre nabo. Ønsker deg en flott uke selv, Stor klem fra meg

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag