fredag 25. mai 2012

Takk for jeg er deres bestemor





Jeg syntes til tider det kan være vanskelig å sette ord på
Akkurat
hvor mye jeg elsker dere
Akkurat
hvor mye jeg bryr meg om dere
Dette lille
diktet jeg prøver her å skrive
Er kanskje en liten pekepinn om det

All denne
kjærligheten jeg føler så kjært og varmt
Jeg elsker dere av hele mitt sinn og hjerte
Ordene er
nå så riktige for meg. Så ekte

 

Hvor mange
små korn av sand
Tar
det for å lage en ørken?
Og hvor mange tårer
tar det
For å fylle
et hav eller en innsjø med vann?
Hvor mange
stjerner er det på himmelen
Som er så høyt, høyt der oppe
?
For å
telle dem er det noe ingen noensinne klarer å gjøre
Men du verden så mange det er som vil prøve.
Så mye som dette er, er bare en liten brøkdel av det som jeg elsker dere


Et barnebarn er spesiell. Så vakkert og vidunderlig
full av kjærlighet, latter og glede.
En liten jente
, en liten gutt
De gir
oss deres tillit, og kjærlighet så fullt
Duften av deres myke kinn, eller tårer som renner på deres kinn
Vår kjærlighet til dem
er et must. Og en velsignelse
Det er ingenting en kan sammenligne
med.
En kjærlighet til et barnebarn er noe som er fullkommet og vidunderlig


Alle disse
tingene er bare en liten pekepinn for å vise
Akkurat hvor
høyt jeg elsker dere
Å være
deres Bestemor er fantastisk.
Se på
all den kjærligheten det bringer med seg. Jeg gir dere alle
Dette lille diktet håper jeg dere vil holde i deres hjerte

Låst
det inn i hjerte dypt
Se tilbake
på det når dere vil huske på meg
Din
Bestemor som elsker dere for evig og alltid

Takk for jeg kan få være deres bestemor.

LOVE YOU ALL


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag