fredag 18. mai 2012

Et barns kjærlighet




Et barns kjærlighet er som en liten hvisking,
Hvis
du lytter nøye etter, er kanskje dette
hva du kommer til å høre.

Pappa,
vil du leke med meg?
Mamma,
kan du knytte min sko?
Bestefar
, vil du lære meg hvordan jeg kan lage...?
Bestemor
, kan du lære meg å knytte min sko, eller bake?

De sier ikke
det høyt, Ikke så ofte
men det er ofte slik de
kommer til deg ...
Hviskende. Som fallende ederdun fjær.
Eller sommerfugl vinger
Lette, myke

 

Pappa
, jeg klarte å komme på volleyball laget i dag!
Mamma
, jeg fikk gode karakter i matte i dag.
Bestefar, se hva jeg klarer å få til! Det ble som du sa..
Bestemor, denne har jeg laget kun for deg. Tenkte på deg da jeg laget det.

De vokser
til og har det travelt,
Lytt
omhyggelig til de hviskende stemmene,
de kommer som de er forfjamset
.
Som ei fjør som glir over ditt kinn.


Pappa
, jeg møtte ei fantastisk jente, og trenger litt penger,
Du ser
det er ... denne jenta.. Hun er perfekt.. Resten henger i lufta.
Mamma,
jeg møtte en fantastisk gutt i dag
Jøss, han er så kjekk og kul! Helt fantastisk.
Han behandler meg som jeg er den eneste ene.

Pappa, mamma
jeg har noe å fortelle ......
Jeg tror
hun er den rette for meg! Hva mener dere?
Mamma, pappa
han spurte meg om å gifte seg med ham.
Vil
dere elske ham som en sønn?


Disse
spesielle små hviskende stemmene 
Er en velsignelse vi aldri må glemme.
Lytt til
hvisken av et barns kjærlighet
Det er den høyeste lyden en noensinne vil høre.

Lytt og du vil finne enormt mye glede og kjærlighet i det.

Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag