onsdag 16. mai 2012

Jeg er en Alfabet kvinne




Jeg er en Alfabet kvinne, en "magiker" med ord.
Jeg er en
Bok kvinne, leser eller skriver selv.
Jeg er en
Creativ kvinne, forme kunst på et hvitt lerret
Jeg er en
Drage kvinne, flyr mellom verdener.
Jeg er
en Ekte kvinne, venner med mennesker, trær og blomster.
Jeg er en
Flygende kvinne, drømmende om oss i mine drømmer.
Jeg er en
Hagearbeid kvinne, Såing og planting av jord og sjel.
Jeg er
en Hel kvinne, skaper av kanskje magiske evner
Jeg er
en Intuitiv kvinne, ser utover fasader.
Jeg er en
Jublende kvinne, takknemlig for å være i live.
Jeg er en
Kjærlig kvinne, som behandler andre med respekt.
Jeg er en
Lærende kvinne, sulten på kunnskap.
Jeg er en
Måne kvinne, i harmoni med Lunar sykluser.
Jeg er
en Natur - kvinne, som hører jordens hjerteslag.
Jeg er
en Overbevisende kvinne, som ikke gir seg før du ser det gjennom mine øyne.
Jeg er
en Poetisk kvinne, jordmor til små dikt.
Jeg er
en Spørrende kvinne, stadig søker mysterium og svar.
Jeg er en
Real kvinne, som søker sannhet og ærlighet.
Jeg er en
Seriøs kvinne, vokst sterkere med hver utfordring og er god til å lytte.
Jeg
er en Tillitsfull kvinne, iført min ånd på min hud.
Jeg er
en Underfundig kvinne, full av empati.
Jeg er
en Vinnende kvinne, ser på hindringer som noe jeg alltid skal klare.
Jeg er en
Word kvinne, lykkelig når nedsenket i en bok eller når jeg selv tar pennen fatt.
Jeg er
en X - ray kvinne, se om livets illusjoner.
Jeg er en
Yin - Yang kvinne, som stadig søker balanse.
Jeg er en
 Zero kvinne, lidenskapelig opptatt av sannhet, livet og kjærligheten.
Jeg er en Ærlig kvinne. Som forteller deg sannheten alltid
Jeg er en Øyeblikkelig kvinne. En kvinne som ikke liker å vente, men tar ting på strak arm
Jeg er en Åpen kvinne. En kvinne som ikke har hemmeligheter, for skapet er endelig åpnet


1 kommentar:

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag