onsdag 11. april 2012

Jeg tror....



* Jeg mener at du bør hver dag forlate dine kjære med kyss og kjærlig ord. Husk, det kan være siste gang du ser dem.


* Jeg tror vi er alle sammen ansvarlige for hva vi gjør, uansett hvordan vi føler.


* Jeg tror at enten tar du kontroll over din holdning, ellers vil den kontrollere deg.


* Jeg tror helter er de mennesker som gjør hva som må gjøres når det må gjøres, uavhengig av konsekvensene.


* Jeg tror penger er en elendig måte å regne ut menneskelige verdier.


* Jeg tror at min beste venn og jeg kan gjøre noe eller ingenting, og ha den beste tiden sammen.



* Jeg tror noen ganger at en forventer at folk sparker deg når du er nede for telling, men vet at det vil være de som vil hjelpe deg å komme opp igjen.


* Jeg tror at noen ganger når jeg er sint jeg har rett til å være sint, men det gir meg ikke rett til å være grusom.


* Jeg tror at bare fordi noen ikke elsker deg slik du vil at han eller hun skal, betyr det ikke at de ikke elsker deg med alt han eller hun har.


* Jeg mener at modenhet har mer å gjøre med hva slags erfaringer du har hatt og hva du har lært av dem og mindre med hvor mange fødselsdager du har feiret.

* Jeg tror at det er ikke alltid er nok å bli tilgitt av andre. Noen ganger må du lære å tilgi deg selv.


* Jeg tror at uansett hvor knust hjertet ditt føles, vil ikke verden stoppe for sorgen din.



* Jeg tror at bare fordi to mennesker krangler, betyr det ikke at de ikke elsker hverandre. Og nettopp fordi de krangler, betyr det ikke at de gjør det.


* Jeg tror at du ikke skal være ivrige etter å finne ut av en hemmelighet. Det kan forandre livet ditt for alltid.


* Jeg tror at to personer kan se på akkurat det samme og se noe helt annet.


* Jeg tror at ditt liv kan endres, i løpet av noen timer, av folk som ikke engang vet hvem du er.


* Jeg tror at selv når du tror du har ikke mer å gi, hvis en venn roper etter deg for hjelp, vil du finne styrke til å hjelpe.


* Jeg tror at legitimasjonene på veggen ikke gjøre deg til en anstendig menneske. Det må du stå for selv.


* Jeg tror at de menneskene du bryr deg mest om i livet, blir tatt fra deg for tidlig.


Det finnes øyeblikk i livet når du savner noen så mye at du bare ønsker å plukke dem fra dine drømmer og klem dem. Drømmer hva du vil drømme, dra hvor du vil, være det du ønsker å være, fordi du har bare ett liv og en sjanse til å gjøre alle de tingene du ønsker å gjøre.


Må du ha nok lykke i livet ditt som vil gjøre deg sterk nok til alle de prøvelsene livet har for deg og nok sorg til å holde deg menneskelig, nok håp til å gjøre deg lykkelig. 


Du bør alltid ta på den andres sko for å se om alt er riktig. Hvis du føler at det gjør deg vondt å ha dem på, gjør det også vondt for den personen som eier skoene. Det lykkeligste mennesket har nødvendigvis ikke det beste av alt, de bare gjøre det beste de kan ut av alt som kommer langs deres vei.


Lykken ligger der for dem som gråter, de som har vært såret, de som har lett, og de som har prøvd, for bare de kan forstå viktigheten av mennesker som har fått livet berørt. 



Kjærlighet begynner med et smil, vokser med et kyss og slutter med en tåre. Den lyseste fremtiden vil alltid være basert på en glemt fortid, kan du ikke få et bra liv, før du gir slipp på dine tidligere feil og sorger. 


Når du ble født, gråt du og alle rundt deg smilte. Lev ditt liv slik at når du dør, er du den som smiler og alle rundt deg gråter.


Ha en flott dag alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag