mandag 2. april 2012

Denne lille jenta




Hun sitter alene i et rom
fullt av tusenvis av mennesker
hun har sett før.
Hun holder seg for seg selv,
og forsøker å være helt stille.

Hun er redd for å være noe som helst.
Være noe for noen.
Og når hun kommer hjem på slutten av dagen
Drømmer hun om dagen som var,
og den har vært helt ok.


Grunnen  er at denne lille jenta
har holdt dagen inni seg i hele dag.
Denne lille jenta, trenger fortsatt mange ting
Denne lille jenta, er faktisk ikke så gammel
som hun ser ut til.

Denne lille jenta vet at hun en dag
skal forandre denne verden.
Og det hun håper på nå er
At hun fremdeles har tid.

Grunnen til at denne lille jenta
er denne lille jenta,
Er at hun fortsatt har så mye å si.
Og hvem denne jenta er, det er for deg å si.


3 kommentarer:

  1. La denne lille jenta komme til orde. Hun kan ha noe veldig klokt å dele med oss!

    SvarSlett
  2. Takk vennen. Setter stor pris på deg, Du vet det ikke sant?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, Sylvia. Akkurat som jeg setter stor pris på deg. Du har vært en god støtte i en tung tid. Nå begynner jeg å finne den gode, gamle Anett igjen, og gleder meg over hver dag jeg møter :).

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag