tirsdag 4. mars 2014

Mitt hjerte banker med ett litt fortere




Forelsket i min manns milde sjel,
Han er som den vakre månen som lyser opp natten,
Fire år etter vi møttes,
Ble jeg til hans kjære kone.
Og mor til hans herlige barn


Måten han berører meg, dypt inne i hjertet
Når han tilfeldigvis går forbi,
Mitt hjerte banker med ett litt fortere,
Ved hans total kjærlighet som lyser fra øynene hans.
Og hans hand som strøk mitt kinn
 

Å vite at han alltid vil elske og beskytte meg,
Gjennom hele livet vårt sammen, Også de harde tider,
Hvordan han lærer meg å nyte livet,
Hvordan vi ikke trenger å være konstant seriøse.
Og ikke minst, Alltid ha tid,


Vi kjenner hverandres kjærlighet, dypt i hjertet
Vil alltid være i sentrum av hverandres liv,
Jeg innser hvor heldig jeg har vært,
Den dagen denne fantastiske, kjærlige mannen,
Gjorde meg til hans viv



Ha en vakker dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Anonym5.3.14

    Så koselig dette var du vakre nabo :)

    SvarSlett
  2. Takk min vakre nabo. Stor klem til deg

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag