onsdag 12. mars 2014

God morgen dagen. Velkommen.



I det jeg slo opp øynene i morges,
Følte jeg glede ved denne dagen
Jeg dro som vanlig opp rullegardinet
Og sa med et smil : "God morgen dagen"

Jeg kan ikke forklare det annerledes
Enn at jeg vet dagen i dag blir flott
Mitt hjerte fylles av varme og glede
Jeg vet dagen vil være god. Rett og slett


Jeg tenkte en liten stund på mine venner
Hvor spesielle og unike de alle er
Selv om det ikke er like ofte jeg ser dem alle
Er de en stor del av mitt liv hver eneste en

Jeg har en sær sans for humor,
Har det blitt meg mange ganger fortalt
Likevel følte jeg at alle mine i dag forsto og
Visste jeg smilte med dem, og ønsket dem en vakker morgenstart


Så alle mine venner,
Dere vet nå jeg tenkte på dere i dag
Håper dere alle sammen får en vakker, god
Og solrik varm dag. Jeg smiler sammen med dere.


2 kommentarer:

  1. Anonym12.3.14

    I dag har vi ledd sammen - hver for oss - akkurat slik venner kan gjøre.
    Ha en fortreffelig kveld min vakre og unike nabo :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk du vakre. Dagen har vært latterfylt og god. Stor klem

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag