tirsdag 25. mars 2014

En engel for oss alle



Jeg tror jeg alltid har trodd på engler
På deres tilstedeværelse og kraft
Deres kjærlighet og medfølelse
At de er der for meg, også når det blir natt


For hver eneste tåre som jeg vet vil falle
Tror jeg at en engel er der for å tørke det bort
De er der for å hjelpe meg opp
Og si dagen i dag er en fullstendig ny dag og altfor kort


Jeg simpelthen forguder mine spesielle engel venner
De er så dyrebare og kjære for meg
Jeg kan føle deres varme og medfølelse
Og veileder meg for å tenke positivt på min vei


Så ja, jeg tror på engler, og våger å si det høyt
Jeg tror de alltid seg MEG, og vil meg vel
De gir meg styrke til å stå oppreist
Og med styrke og mot, innse det med verdighet


Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag