mandag 24. mars 2014

Hun er så kunstnerisk laget



I dag har hun virkelig pyntet seg
Med gyllent og sort bånd
Hatten sin på snei, og virkelig ganske fancy
Pyntet for å feire dagen med meg


Jeg ser på henne og føler noe mektig
Hun er så kunstnerisk skapt
Med 200 vingeslag i sekundet, vimer hun frem og tilbake.
Og setter seg ganske snart


Jeg vet med sikkerhet du en dag har sett henne
Hun dukker ganske sikkert frem
Når våren har kommet til oss
Denne vakre sjelen, som bærer sitt navn med stolthet


Jeg vet du vil like henne som jeg gjør
Hun er så vakker, og så myk
Jeg har en formening at hun er ei jente
Hun svever forbi meg med et godtatt blikk


Hun er like søt som honning,
Og mild som en sommervind
Det å være så liten i vår store verden
Får meg til å føle at hun må være en vakker fe


Når du treffer på henne i dagen din
Husk å si en liten hilsen fra meg
Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang jeg ser henne
Så er vinteren fullstendig over for meg


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag