torsdag 1. august 2013

Vinden hvisker




Som vinden hvisker gjennom trærne
Løfter din kjærlighet meg til uante høyder
Lærer meg verdifull lærdom.
Jeg venter tålmodig for å vokse i lyset av dine øyne
Søker godkjenning, vel vitende din kjærlighet
Det er komfort i din stille omfavnelse,
Og jeg lytter nøye til hva det tilbyr.


Jeg føler gleden i din latter og tillitsfulle øyne
Lærer å gi av meg selv, for ingen dom er passert.
Når tristhet fyller mitt hjerte med skuffelse
Og jeg trenger beskyttelse mot stormen,
Det er først da jeg innså hvor dypt kjærlighet kan være
Du er hos meg, uansett.


Sydd sammen med uknuselig tråder.
Jeg fant ut at hud og sjel ble bedre og tykkere med alderen,
At det likevel skal håndteres med forsiktighet
Og noen ganger har det en liten tendens til å vil revne.
Jeg har oppdaget min egen indre skjønnhet
Av leksjoner lært av deg, mens du oppdaget din.


Som en vakker himmel etter stormen
Mot til å bryte fri av skyene som truet i det fjerne
Likevel forundrer det meg veldig ofte.
Jeg lukker øynene for å føle varmen fra solen
En så dyrebar gave du har gitt meg. Din indre varme.
Jeg verdsetter din mildhet og jeg sukker med takknemlighet.


Erkjennelsen av min sjelero
Et kjærlighetsbånd som bare vi vet finns
Kjærlighet som er ubetinget.
Pleie med nåde, aksept og respekt
Hvor heldig jeg er som har deg
Til å dele livet mitt med.
En sjel, et hjerte som så perfekt passer meg.


Et puslespill som var med manglende brikker
Er nå fullstendig komplett
Hvor trist for de som fortsatt leter, og ikke ser.
Mine velsignelser er rikelig
Og jeg takker Gud for de hviskende vinder, som kom min vei
For de minner meg hver dag, hvert sekund
Vi vil feire vår gave, vår kjærlighet og holde det tett til hjertet,
Og aldri la det gli avsted. Brikkene er på plass.


Ha en flott dag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag