onsdag 28. august 2013

Barnet inni meg


En dag jeg følte meg så ensom, fant jeg en liten jente
Hun gjemte seg helt alene borte i en krok
Jeg spurte henne hva som var så galt, hva hun var redd for
Hun sa, vennligst la meg være i fred. 
Jeg klarer meg alene, trenger ikke være to


Jeg visste at denne jenta var barnet inni meg,
Jeg kunne ikke forlate henne der helt alene
Jeg satte meg tett ved siden av henne, og strakte armene mine frem
Armene lukket seg varmt om henne, 
Med hodet mot brystet mitt, så kjært


Jeg fortalte henne at jeg elsket henne, og at hun var viktig for meg
Jeg lovet at hun alltid ville en stor del av livet mitt
Aldri være alene mer, og alltid ville jeg ha tid
Hun gråt og så lo hun, mitt hjertet ble med ett så varmt, 
Da hun hvisket, Jeg elsker deg også, så klart


Hun sa, hvor har du vært? Hvorfor forlot du meg? Glemte meg helt?
Jeg har ventet så veldig lenge på deg, føltes som en evighet
Jeg trodde at du glemte meg, eller ville legge meg bort for alltid
At jeg kom til å bli helt alene, og aldri se deg mer igjen, 
Du hadde aldri tid


Jeg vet nå at jeg har noen som uten forbehold elsker meg
Jeg er så lei av å være alene, være ensom og forlatt
Nå som jeg fant deg som elsker meg, vil jeg aldri slippe taket i deg
Hva sier du? Er det ikke på tide du tar meg med deg hjem?


Mine armer holdt enda mer om dette lille barnet
Jeg kysset hennes lille ansiktet så ømt og glad
Mitt hjertet hoppet et ekstra hopp, 
I det jeg sa jeg var glad jeg hadde funnet henne
At hun aldri trengte gjemmested mer hun kom aldri til å være alene.


Jeg reiste meg opp, og følte hjertet var så glad
Så gikk jeg inn til min elskede, og fortalte om mitt funn
Han smilte sitt vakre smil, og klemte meg så god
Min elskede, det barnet der har alltid vært hos deg, 
Jeg ser henne meget ofte jo.


Ha en vakker dag alle sammen. 
Håper også dere finner barnet inne dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag