mandag 5. august 2013

Brev på et eikeblad



På et eikeblad skrev jeg et brev til deg
og sendte det med vinden, søkende
Det var den sjansen jeg hadde i å finne,
min en gang i livet kjærlighet.

Deg.

Det landet mykt ved din side,
viklet inn i trådene på genseren din, fast
Med bare ditt hjerte til å veilede,
fant du meg der døende i drømmer om

Deg



Det er massevis av ting som jeg er velsignet med,
Mitt liv har vært velsignet både med sol og tunge skyer,
Men av alle mine velsignelser, er den beste
Å ha en elskede mann som

Deg



Sigøynervinden hvisket deg i øret grunnen,
hvor, hvorfor og hvordan du kunne finne meg,
Jeg vil alltid huske og takke for øyeblikket
min venn vinden, fant

Deg



Jeg kan ikke tenke meg noe annet i livet
Som jeg kunne bruke mitt liv bedre på
Enn å elske deg min mann,
Være din venn, og elske til mitt liv tar sin siste pust sammen med

Deg


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag