torsdag 29. august 2013

Smilet til min elskede



Det er så deilig å vite, å føle det så klart
Hver eneste gang jeg er nedfor, eller smerter river så hardt
Alt jeg trenger å gjøre er å se på deg, min kjære
Ditt varme ansikt smiler, og dine hender er alltid så nære


Du har alltid et smil å dele, på din vei til alle sammen
Du sprer din varme og glede, til alle på din vei
Hvis du noen gang er motløs, så vises det aldri på deg
Jeg er da her, min elskede, til å være støtte for deg


Du løfter meg opp fra det dypeste dype, og får mitt smil frem
Å ha en mann, en elskede som deg, er alt i livet for meg
Ikke bare fordi jeg elsker deg, eller at vi er i vårt hjem
Men også fordi jeg alltid vet du virkelig bryr deg  


Min varme kjærlighet til deg, kommer du alltid til å eie
Vi var ment for hverandre fra tidenes morgen
Det betyr så virkelig mye for meg, og alle rundt deg
Å få gleden i det varme smilet ditt, mykende, også i overmorgen


Jeg elsker deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag