onsdag 5. august 2015

God morgen


God morgen, hvordan har du det i dag?
Et munter smil med ønske om en god morgen fra meg til deg,
Kom inn og sett deg ned, La oss ta en kaffe sammen
Smilet på ansiktet ditt gjøre meg så glad
Tørk bort rynken i panna, la bekymringene dra sin vei.



Det er varme rundstykker på kjøkkenet
Jeg har nettopp tatt dem ut av ovnen. 
Ferske egg har jeg også, Vil du ha litt frokost kanskje?
Har massevis av frukt, hvis du foretrekker det. Litt Chia kanskje?
Og kaffen er nettopp nytrukken, Kjenn dens duft. Vil du ha?



I går ble jeg vekket til vakker sol, men om tåka er her nå, ser jeg den ikke
En lys skinnende sol føler jeg, selv om den er bakom det lett gråe i dag
Du trenger ikke snakke, eller føle du må prestere
Bare sett deg her sammen med meg, være deg selv. Nyt det å være til
Smak på dagens morgen, her sammen med meg



Det er så varmt og koselig å dele en slik morgen sammen med noen
Bare å være til, og ikke strebe etter alt vi ikke har
Jeg vil velge at dagen i dag skal bli vakker, blir du med?
Så dagen min i dag begynte med et smil først til meg selv i speilet
Takk for du tok deg tid til å dele litt av morgenen din med meg



Ønsker deg en fortreffelig dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag