onsdag 19. august 2015

Tikk takk. Tiden flyr



Hvor ofte har vi ikke hørt at tiden flyr når en har det gøy?
De fleste av oss, klarer å disponere tiden vår selv
Uten at noen blander seg, eller krever at vi skal gjøre som de sier
Vi kan sløse tiden bort, eller bruke hvert minutt som det er vår siste


Vi tar det egentlig for gitt. Tiden vi har her på jord
Jeg tror ikke noen av oss tror dagen vår er over i morgen, eller om en uke
Tiden er dyrebar. Den er nå, og er til for å leves fullt ut
Tenke på andre enn seg selv, ha omsorg og tanke, være et medmenneske


La oss bruke tiden også på vår familie og venner. Nyte at vi har hverandre
Ikke kast bort enda et verdifullt minutt av vår tid her på jorda
Jeg vil leve mitt som om jeg ikke er her mer i morgen
Jeg vet ikke om det stemmer, så jeg vil gjøre det beste ut av det jeg kan


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag